Sí; yo no soy otra cosa que un viajero, un peregrino en el mundo. ¿Y tú? ¿Eres algo más?
Werther, Goethe
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Woody Allen
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Woody Allen
.
Mostrar tots els missatges
14 d’abr. 2012
.
well, maybe...
12 d’abr. 2012
why not?
dejarse llevar suena demasiado bien
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)